Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2021-06-13 11:26:42  Witold Wróbel

Pole slug zmieniło wartość z 'skargi-i-wnioski' na '459517_skargi-i-wnioski'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
slugskargi-i-wnioski459517_skargi-i-wnioski
2021-06-15 09:11:52  Karolina Jaskulska-Zapart
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2023-11-23 08:45:29  Karolina Jaskulska-Zapart

Pole full zmieniło wartość z '<p style="text-align: center;"> <strong>Informacja og&oacute;lna</strong></p> <p style="text-align: center;"> &nbsp;</p> <p> 1. Każdy obywatel ma prawo złożenia wniosku lub skargi.</p> <p> 2. Przedmiotem wniosku mogą być w szczeg&oacute;lności sprawy ulepszenia organizacji, usprawnienia pracy, zapobiegania nadużyciom, ochrony własności społecznej i lepszego zaspokojenia potrzeb ludności.</p> <p> 3. Przedmiotem skargi może być miedzy innymi zaniedbanie lub nienależyte wykonanie zadań przez kom&oacute;rki organizacyjne Centrum Usług Wsp&oacute;lnych w Katowicach wynikających ze Statutu i Regulaminu Organizacyjnego Centrum Usług Wsp&oacute;lnych w Katowicach .</p> <p> 4. Wnioski i skargi winne być adresowane do Dyrektora Centrum Usług Wsp&oacute;lnych w Katowicach i to przez niego są rozpatrywane.</p> <p> &nbsp;</p> <p style="text-align: center;"> <strong>Wymagane dokumenty</strong></p> <p style="text-align: center;"> &nbsp;</p> <p> Wniosek lub skarga w celu jej rozpatrzenia winna zawierać imię i nazwisko oraz adres zamieszkania Wnoszącego wraz ze sprecyzowanymi zarzutami z jaki występuje.</p> <p> &nbsp;</p> <p style="text-align: center;"> <strong>Spos&oacute;b dostarczania wniosku lub skargi</strong></p> <p style="text-align: center;"> &nbsp;</p> <p> Wnioski i skargi można dostarczyć do Centrum Usług Wsp&oacute;lnych w Katowicach na jeden z poniższych sposob&oacute;w:</p> <p> &bull; złożyć bezpośrednio w formie pisemnej w Kancelarii Centrum Usług Wsp&oacute;lnych w Katowicach przy ul. Graniczna 27, pok&oacute;j 0.43 lub 0.44 /parter/ każdego dnia w godzinach pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzina 7:30-15:30</p> <p> &bull; drogą pocztową na adres: Centrum Usług Wsp&oacute;lnych ul. Graniczna 27, 40-017 Katowice ( dla cel&oacute;w dowodowych zaleca się przesłanie listem poleconym)</p> <p> &bull; drogą elektroniczną w formie dokumentu elektronicznego poprzez platformę e-PUAP o ile wnioskodawca posiada bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany kwalifikowanym certyfikatem lub podpis elektroniczny złożony z wykorzystaniem Profilu Zaufanego e-PUAP,</p> <p> &bull; pocztą elektroniczną na adres Centrum Usług Wsp&oacute;lnych : cuw@cuw.katowice.pl W celu skorzystania z elektronicznej drogi wymiany dokument&oacute;w należy posiadać założoną skrzynkę elektroniczną.</p> <p> Wnioski i skargi mogą być także zgłaszane ustnie w poszczeg&oacute;lnych kom&oacute;rkach organizacyjnych. W takich przypadkach wymagane jest sporządzenie protokołu przyjęcia wniosku lub skargi. Protok&oacute;ł wymaga podpisania przez Przyjmujące i Wnoszącego.</p> <p> &nbsp;</p> <p style="text-align: center;"> <strong>Opłaty </strong></p> <p style="text-align: center;"> &nbsp;</p> <p> Wnioski i skargi są wolne od opłat.</p> <p> &nbsp;</p> <p style="text-align: center;"> <strong>Terminy i spos&oacute;b załatwienia sprawy </strong></p> <p style="text-align: center;"> &nbsp;</p> <p> 1. O sposobie załatwienia wniosku/ skargi zawiadamia się Wnoszącego na piśmie w ciągu miesiąca od złożenia wniosku/skargi.</p> <p> 2. W przypadkach spraw szczeg&oacute;lnie skomplikowanych termin udzielenia odpowiedzi może ulec przedłużeniu. O zmianie terminu odpowiedzi oraz o przyczynach zwłoki Centrum Usług Wsp&oacute;lnych w Katowicach jest zobowiązane poinformować Wnoszącego.</p> <p> 3. Dokument zawierający odpowiedź Centrum Usług Wsp&oacute;lnych w Katowicach może być odebrany przez Wnioskodawcę:</p> <p> -&nbsp; poprzez pocztę tradycyjną,</p> <p> - osobiście w siedzibie Centrum Usług Wsp&oacute;lnych w Katowicach,</p> <p> W przypadku osobistego odbioru dokumentu należy zgłosić się wraz z dowodem osobistym do Działu Organizacyjnego w pokoju nr 0.10.</p> <p> 4. O formie odbioru dokumentu decyduje Wnoszący wniosek/skargę w złożonym piśmie.</p> <p> &nbsp;</p> <p style="text-align: center;"> <strong>Informacja dotycząca przebiegu sprawy </strong></p> <p> &nbsp;</p> <p> Wszelkie informacje na temat przebiegu sprawy można uzyskać kontaktując się z Centrum Usług Wsp&oacute;lnych w Katowicach osobiście. Kontakt osobisty - Dział Organizacyjny pok&oacute;j nr 0.10 w godzinach urzędowania.</p> ' na ' <p style="text-align: center;"><strong>Informacja og&oacute;lna</strong></p> <p style="text-align: center;">&nbsp;</p> <p>1. Każdy obywatel ma prawo złożenia wniosku lub skargi.</p> <p>2. Przedmiotem wniosku mogą być w szczeg&oacute;lności sprawy ulepszenia organizacji, usprawnienia pracy, zapobiegania nadużyciom, ochrony własności społecznej i lepszego zaspokojenia potrzeb ludności.</p> <p>3. Przedmiotem skargi może być miedzy innymi zaniedbanie lub nienależyte wykonanie zadań przez kom&oacute;rki organizacyjne Centrum Usług Wsp&oacute;lnych w Katowicach wynikających ze Statutu i Regulaminu Organizacyjnego Centrum Usług Wsp&oacute;lnych w Katowicach .</p> <p>4. Wnioski i skargi winne być adresowane do Dyrektora Centrum Usług Wsp&oacute;lnych w Katowicach i to przez niego są rozpatrywane.</p> <p>&nbsp;</p> <p style="text-align: center;"><strong>Wymagane dokumenty</strong></p> <p style="text-align: center;">&nbsp;</p> <p>Wniosek lub skarga w celu jej rozpatrzenia winna zawierać imię i nazwisko oraz adres zamieszkania Wnoszącego wraz ze sprecyzowanymi zarzutami z jaki występuje.</p> <p>&nbsp;</p> <p style="text-align: center;"><strong>Spos&oacute;b dostarczania wniosku lub skargi</strong></p> <p style="text-align: center;">&nbsp;</p> <p>Wnioski i skargi można dostarczyć do Centrum Usług Wsp&oacute;lnych w Katowicach na jeden z poniższych sposob&oacute;w:</p> <p>&bull; złożyć bezpośrednio w formie pisemnej w Kancelarii Centrum Usług Wsp&oacute;lnych w Katowicach przy ul. Graniczna 27, pok&oacute;j 0.43 lub 0.44 /parter/ każdego dnia w godzinach pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzina 7<sup>30</sup>-15<sup>30</sup></p> <p>&bull; drogą pocztową na adres: Centrum Usług Wsp&oacute;lnych ul. Graniczna 27, 40-017 Katowice ( dla cel&oacute;w dowodowych zaleca się przesłanie listem poleconym)</p> <p>&bull; drogą elektroniczną w formie dokumentu elektronicznego poprzez platformę e-PUAP o ile wnioskodawca posiada bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany kwalifikowanym certyfikatem lub podpis elektroniczny złożony z wykorzystaniem Profilu Zaufanego e-PUAP,</p> <p>&bull; pocztą elektroniczną na adres Centrum Usług Wsp&oacute;lnych : cuw@cuw.katowice.pl W celu skorzystania z elektronicznej drogi wymiany dokument&oacute;w należy posiadać założoną skrzynkę elektroniczną.</p> <p>Wnioski i skargi mogą być także zgłaszane ustnie w poszczeg&oacute;lnych kom&oacute;rkach organizacyjnych. W takich przypadkach wymagane jest sporządzenie protokołu przyjęcia wniosku lub skargi. Protok&oacute;ł wymaga podpisania przez Przyjmujące i Wnoszącego.</p> <p>&nbsp;</p> <p style="text-align: center;"><strong>Opłaty </strong></p> <p style="text-align: center;">&nbsp;</p> <p>Wnioski i skargi są wolne od opłat.</p> <p>&nbsp;</p> <p style="text-align: center;"><strong>Terminy i spos&oacute;b załatwienia sprawy </strong></p> <p style="text-align: center;">&nbsp;</p> <p>1. O sposobie załatwienia wniosku/ skargi zawiadamia się Wnoszącego na piśmie w ciągu miesiąca od złożenia wniosku/skargi.</p> <p>2. W przypadkach spraw szczeg&oacute;lnie skomplikowanych termin udzielenia odpowiedzi może ulec przedłużeniu. O zmianie terminu odpowiedzi oraz o przyczynach zwłoki Centrum Usług Wsp&oacute;lnych w Katowicach jest zobowiązane poinformować Wnoszącego.</p> <p>3. Dokument zawierający odpowiedź Centrum Usług Wsp&oacute;lnych w Katowicach może być odebrany przez Wnioskodawcę:</p> <p>-&nbsp; poprzez pocztę tradycyjną,</p> <p>- osobiście w siedzibie Centrum Usług Wsp&oacute;lnych w Katowicach,</p> <p>W przypadku osobistego odbioru dokumentu należy zgłosić się wraz z dowodem osobistym do Działu Organizacyjnego w pokoju nr 0.40.</p> <p>4. O formie odbioru dokumentu decyduje Wnoszący wniosek/skargę w złożonym piśmie.</p> <p>&nbsp;</p> <p style="text-align: center;"><strong>Informacja dotycząca przebiegu sprawy </strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>Wszelkie informacje na temat przebiegu sprawy można uzyskać kontaktując się z Centrum Usług Wsp&oacute;lnych w Katowicach osobiście. Kontakt osobisty - Dział Organizacyjny pok&oacute;j nr 0.40 w godzinach urzędowania.</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

Informacja ogólna

 

1. Każdy obywatel ma prawo złożenia wniosku lub skargi.

2. Przedmiotem wniosku mogą być w szczególności sprawy ulepszenia organizacji, usprawnienia pracy, zapobiegania nadużyciom, ochrony własności społecznej i lepszego zaspokojenia potrzeb ludności.

3. Przedmiotem skargi może być miedzy innymi zaniedbanie lub nienależyte wykonanie zadań przez komórki organizacyjne Centrum Usług Wspólnych w Katowicach wynikających ze Statutu i Regulaminu Organizacyjnego Centrum Usług Wspólnych w Katowicach .

4. Wnioski i skargi winne być adresowane do Dyrektora Centrum Usług Wspólnych w Katowicach i to przez niego są rozpatrywane.

 

Wymagane dokumenty

 

Wniosek lub skarga w celu jej rozpatrzenia winna zawierać imię i nazwisko oraz adres zamieszkania Wnoszącego wraz ze sprecyzowanymi zarzutami z jaki występuje.

 

Sposób dostarczania wniosku lub skargi

 

Wnioski i skargi można dostarczyć do Centrum Usług Wspólnych w Katowicach na jeden z poniższych sposobów:

• złożyć bezpośrednio w formie pisemnej w Kancelarii Centrum Usług Wspólnych w Katowicach przy ul. Graniczna 27, pokój 0.43 lub 0.44 /parter/ każdego dnia w godzinach pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzina 7:30-15:30

• drogą pocztową na adres: Centrum Usług Wspólnych ul. Graniczna 27, 40-017 Katowice ( dla celów dowodowych zaleca się przesłanie listem poleconym)

• drogą elektroniczną w formie dokumentu elektronicznego poprzez platformę e-PUAP o ile wnioskodawca posiada bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany kwalifikowanym certyfikatem lub podpis elektroniczny złożony z wykorzystaniem Profilu Zaufanego e-PUAP,

• pocztą elektroniczną na adres Centrum Usług Wspólnych : cuw@cuw.katowice.pl W celu skorzystania z elektronicznej drogi wymiany dokumentów należy posiadać założoną skrzynkę elektroniczną.

Wnioski i skargi mogą być także zgłaszane ustnie w poszczególnych komórkach organizacyjnych. W takich przypadkach wymagane jest sporządzenie protokołu przyjęcia wniosku lub skargi. Protokół wymaga podpisania przez Przyjmujące i Wnoszącego.

 

Opłaty

 

Wnioski i skargi są wolne od opłat.

 

Terminy i sposób załatwienia sprawy

 

1. O sposobie załatwienia wniosku/ skargi zawiadamia się Wnoszącego na piśmie w ciągu miesiąca od złożenia wniosku/skargi.

2. W przypadkach spraw szczególnie skomplikowanych termin udzielenia odpowiedzi może ulec przedłużeniu. O zmianie terminu odpowiedzi oraz o przyczynach zwłoki Centrum Usług Wspólnych w Katowicach jest zobowiązane poinformować Wnoszącego.

3. Dokument zawierający odpowiedź Centrum Usług Wspólnych w Katowicach może być odebrany przez Wnioskodawcę:

-  poprzez pocztę tradycyjną,

- osobiście w siedzibie Centrum Usług Wspólnych w Katowicach,

W przypadku osobistego odbioru dokumentu należy zgłosić się wraz z dowodem osobistym do Działu Organizacyjnego w pokoju nr 0.10.

4. O formie odbioru dokumentu decyduje Wnoszący wniosek/skargę w złożonym piśmie.

 

Informacja dotycząca przebiegu sprawy

 

Wszelkie informacje na temat przebiegu sprawy można uzyskać kontaktując się z Centrum Usług Wspólnych w Katowicach osobiście. Kontakt osobisty - Dział Organizacyjny pokój nr 0.10 w godzinach urzędowania.

Informacja ogólna

 

1. Każdy obywatel ma prawo złożenia wniosku lub skargi.

2. Przedmiotem wniosku mogą być w szczególności sprawy ulepszenia organizacji, usprawnienia pracy, zapobiegania nadużyciom, ochrony własności społecznej i lepszego zaspokojenia potrzeb ludności.

3. Przedmiotem skargi może być miedzy innymi zaniedbanie lub nienależyte wykonanie zadań przez komórki organizacyjne Centrum Usług Wspólnych w Katowicach wynikających ze Statutu i Regulaminu Organizacyjnego Centrum Usług Wspólnych w Katowicach .

4. Wnioski i skargi winne być adresowane do Dyrektora Centrum Usług Wspólnych w Katowicach i to przez niego są rozpatrywane.

 

Wymagane dokumenty

 

Wniosek lub skarga w celu jej rozpatrzenia winna zawierać imię i nazwisko oraz adres zamieszkania Wnoszącego wraz ze sprecyzowanymi zarzutami z jaki występuje.

 

Sposób dostarczania wniosku lub skargi

 

Wnioski i skargi można dostarczyć do Centrum Usług Wspólnych w Katowicach na jeden z poniższych sposobów:

• złożyć bezpośrednio w formie pisemnej w Kancelarii Centrum Usług Wspólnych w Katowicach przy ul. Graniczna 27, pokój 0.43 lub 0.44 /parter/ każdego dnia w godzinach pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzina 730-1530

• drogą pocztową na adres: Centrum Usług Wspólnych ul. Graniczna 27, 40-017 Katowice ( dla celów dowodowych zaleca się przesłanie listem poleconym)

• drogą elektroniczną w formie dokumentu elektronicznego poprzez platformę e-PUAP o ile wnioskodawca posiada bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany kwalifikowanym certyfikatem lub podpis elektroniczny złożony z wykorzystaniem Profilu Zaufanego e-PUAP,

• pocztą elektroniczną na adres Centrum Usług Wspólnych : cuw@cuw.katowice.pl W celu skorzystania z elektronicznej drogi wymiany dokumentów należy posiadać założoną skrzynkę elektroniczną.

Wnioski i skargi mogą być także zgłaszane ustnie w poszczególnych komórkach organizacyjnych. W takich przypadkach wymagane jest sporządzenie protokołu przyjęcia wniosku lub skargi. Protokół wymaga podpisania przez Przyjmujące i Wnoszącego.

 

Opłaty

 

Wnioski i skargi są wolne od opłat.

 

Terminy i sposób załatwienia sprawy

 

1. O sposobie załatwienia wniosku/ skargi zawiadamia się Wnoszącego na piśmie w ciągu miesiąca od złożenia wniosku/skargi.

2. W przypadkach spraw szczególnie skomplikowanych termin udzielenia odpowiedzi może ulec przedłużeniu. O zmianie terminu odpowiedzi oraz o przyczynach zwłoki Centrum Usług Wspólnych w Katowicach jest zobowiązane poinformować Wnoszącego.

3. Dokument zawierający odpowiedź Centrum Usług Wspólnych w Katowicach może być odebrany przez Wnioskodawcę:

-  poprzez pocztę tradycyjną,

- osobiście w siedzibie Centrum Usług Wspólnych w Katowicach,

W przypadku osobistego odbioru dokumentu należy zgłosić się wraz z dowodem osobistym do Działu Organizacyjnego w pokoju nr 0.40.

4. O formie odbioru dokumentu decyduje Wnoszący wniosek/skargę w złożonym piśmie.

 

Informacja dotycząca przebiegu sprawy

 

Wszelkie informacje na temat przebiegu sprawy można uzyskać kontaktując się z Centrum Usług Wspólnych w Katowicach osobiście. Kontakt osobisty - Dział Organizacyjny pokój nr 0.40 w godzinach urzędowania.

2021-06-13 11:26:42  Witold Wróbel

Utworzono artykuł 459517 o nazwie 'Skargi i wnioski'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste459517
user_idpuste877607
resource_idpuste339
namepusteSkargi i wnioski
category_idpuste76956
language_idpuste1
shortpusteSkargi i wnioski
fullpuste

Informacja ogólna

 

1. Każdy obywatel ma prawo złożenia wniosku lub skargi.

2. Przedmiotem wniosku mogą być w szczególności sprawy ulepszenia organizacji, usprawnienia pracy, zapobiegania nadużyciom, ochrony własności społecznej i lepszego zaspokojenia potrzeb ludności.

3. Przedmiotem skargi może być miedzy innymi zaniedbanie lub nienależyte wykonanie zadań przez komórki organizacyjne Centrum Usług Wspólnych w Katowicach wynikających ze Statutu i Regulaminu Organizacyjnego Centrum Usług Wspólnych w Katowicach .

4. Wnioski i skargi winne być adresowane do Dyrektora Centrum Usług Wspólnych w Katowicach i to przez niego są rozpatrywane.

 

Wymagane dokumenty

 

Wniosek lub skarga w celu jej rozpatrzenia winna zawierać imię i nazwisko oraz adres zamieszkania Wnoszącego wraz ze sprecyzowanymi zarzutami z jaki występuje.

 

Sposób dostarczania wniosku lub skargi

 

Wnioski i skargi można dostarczyć do Centrum Usług Wspólnych w Katowicach na jeden z poniższych sposobów:

• złożyć bezpośrednio w formie pisemnej w Kancelarii Centrum Usług Wspólnych w Katowicach przy ul. Graniczna 27, pokój 0.43 lub 0.44 /parter/ każdego dnia w godzinach pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzina 7:30-15:30

• drogą pocztową na adres: Centrum Usług Wspólnych ul. Graniczna 27, 40-017 Katowice ( dla celów dowodowych zaleca się przesłanie listem poleconym)

• drogą elektroniczną w formie dokumentu elektronicznego poprzez platformę e-PUAP o ile wnioskodawca posiada bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany kwalifikowanym certyfikatem lub podpis elektroniczny złożony z wykorzystaniem Profilu Zaufanego e-PUAP,

• pocztą elektroniczną na adres Centrum Usług Wspólnych : cuw@cuw.katowice.pl W celu skorzystania z elektronicznej drogi wymiany dokumentów należy posiadać założoną skrzynkę elektroniczną.

Wnioski i skargi mogą być także zgłaszane ustnie w poszczególnych komórkach organizacyjnych. W takich przypadkach wymagane jest sporządzenie protokołu przyjęcia wniosku lub skargi. Protokół wymaga podpisania przez Przyjmujące i Wnoszącego.

 

Opłaty

 

Wnioski i skargi są wolne od opłat.

 

Terminy i sposób załatwienia sprawy

 

1. O sposobie załatwienia wniosku/ skargi zawiadamia się Wnoszącego na piśmie w ciągu miesiąca od złożenia wniosku/skargi.

2. W przypadkach spraw szczególnie skomplikowanych termin udzielenia odpowiedzi może ulec przedłużeniu. O zmianie terminu odpowiedzi oraz o przyczynach zwłoki Centrum Usług Wspólnych w Katowicach jest zobowiązane poinformować Wnoszącego.

3. Dokument zawierający odpowiedź Centrum Usług Wspólnych w Katowicach może być odebrany przez Wnioskodawcę:

-  poprzez pocztę tradycyjną,

- osobiście w siedzibie Centrum Usług Wspólnych w Katowicach,

W przypadku osobistego odbioru dokumentu należy zgłosić się wraz z dowodem osobistym do Działu Organizacyjnego w pokoju nr 0.10.

4. O formie odbioru dokumentu decyduje Wnoszący wniosek/skargę w złożonym piśmie.

 

Informacja dotycząca przebiegu sprawy

 

Wszelkie informacje na temat przebiegu sprawy można uzyskać kontaktując się z Centrum Usług Wspólnych w Katowicach osobiście. Kontakt osobisty - Dział Organizacyjny pokój nr 0.10 w godzinach urzędowania.

publishfrompuste2021-06-13 00:00:00
_activepuste1
slugpusteskargi-i-wnioski

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..